יום שלישי, 1 בספטמבר 2009

Full House 풀하우스


ועם בדרמות קוריאניות מיתולוגיות עסקינן אי אפשר שלא להזכיר את פול האוס, סדרה מ 2004 שגרמה לי להתמכר לז'אנר מלכתחילה. סדרה רומנטית מצחיקה בת 16 פרקים עם רעיון בסיס קצת מופרך. הגיבורה שלנו היא בחורה תמימה יתומה שמתגוררת בבית ענק ויפה שעיצב אביה, יש לה שני חברי ילדות טובים אבל מאוד לא אחראים ששלוחים אותה לחופשה בסין שהם כביכול זכו בה. מה שהיא איננה יודעת הוא שהזוג הנ"ל נואש לכסף (הם מצפים לתינוק וההורים שלה נשלו אותה, והוא איבד את המשרה שלו בבנק) והם מוכרים מאחורי גבה את הבית ואת כל רכושה.
בד"כ לסין היא יושבת במחלקה ראשונה ליד כוכב קולנוע מפורסם. היא מנסה לשוחח אתו, בעוד הוא מתעלם ממנה בהפגנתיות עד שהיא מקיאה עליו את הארוחה הדשנה שהיא אכלה במטוס (זו טיסה ראשנה שלה והיא מאוד מוקסמת מהמותרות של המחלקה הראשונה). לא התחלה מבטיחה למערכת יחסים אבל מאוד משעשעת. אי אפשר לשים תג מחיר על הפרצוף שהוא עושה כשהוא נאלף לשטוף את עצמו ואת החולצה בשרותי המטוס.
בהגיעה לסין היא מגלה שאין לה הזמנה למלון. כשהיא מתקשה לתקשר עם עובדי המלון הסינים, הפונים אליה באנגלית אגב, בא לעזרתה בחור גבוה ונאה שדיבר בסלולרי ביפנית. משוכנעת שהוא דובר יפנית היא אומרת כמה משפטים על המראה שלו בקוריאנית ומגלה אח"כ למרבה המבוכה שהוא קוריאני כמוה. זהו איש עסקים עשיר, חבר ילדות של כוכב הקולנוע מקודם שכמובן בא לפגוש את הכוכב, ולספר לו שהוא עומד להקים חברת הפקה לסרטים בקוריאה לאחר ששהה כמה שנים בארה"ב.
היחסים בין הכוכב לחבר שלו מעט מתוחים מכיוון שהבחורה שהכוכב מאוהב בה, חברת ילדות נוספת של השניים בעצם תמיד הייתה מאוהבת באיש העסקים. היא אפילו מתכננת לנסוע ללמוד בארה"ב כדי להיות קרובה אליו, מכיוון שאיננה יודעת על תכניותיו לחזור למולדת.
ועכשיו בחזרה לגיבורה, היא נאלצת ללוות כסף מהכוכב שלנו כדי לשלם עבור המלון ולחזור לקוריאה. כשהיא חוזרת היא מגלה שהבית שלה נמכר על כל תכולתו, את החברים שלה אין להשיג והרוכש החדש הוא לא אחר מכוכב הקולנוע שפגשה קודם. לאחר שכוכב הקולנוע מנסה לגלות את רגשותיו בפני חברת הילדות שהוא מאוהב בה ונכשל כישלון חרוץ הוא מציע נישואי תועלת על הנייר לגיבורה שלנו כדי להציל את כבודו. הגזר הוא כמובן הבית, אם היא תישאר לצידו במשך התקופה המוסכמת ותתחזק עבורו את הבית (תבשל, תכבס, תנקה ותקרצף) הוא יחזיר לה את שטר הבעלות.
וכך השניים מתחתנים ומתחילים לדור בכפיפה אחת. ההורים שלו, אבא אימא וסבתא, שניתקו מגע עמו כיוון שבחר בשואו ביזנס לעומת מקצוע הרפואה, מחדשים את הקשר ופוגשים את הכלה. למעשה הם מתקרבים מאוד לגיבורה שבינתיים מתאהבת בבנם. אלא שהוא עדיין כרוך אחר חברת הילדות שפתאום מגלה שהוא חסר בחייה. בקיצור יש מרובע אהבה בדיוק כמו ב"חתול מדירת הגג". איש העסקים מאוהב נואשות בגיבורה, הוא עוזר לה בקריירה ונלחם ברגשותיו עד שהוא מגלה את האמת על נישואי הנייר שלה. הוא גורם כמובן לבעל לקנא, אבל הוא עדיין רץ הלוך ושוב כשהבחורה השנייה קוראת לו למגינת לבה של אשתו, שמתחילה לאבד תקווה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה