יום שלישי, 8 בספטמבר 2009

Sassy/Delightful Girl Chun-Hyang


זו אחת הסדרות האהובות עלי ביותר, בעיקר בזכות הכתיבה של האחיות הונג. זו סדרה מ2005 שלוקחת סיפור עם קוריאני מאוד ידוע ומעתיקה אותו לימינו אנו, עם מעט שינויים.
הסיפור המקורי מספר על בן של מושל מחוזי שמתאהב בנערה מקומית שהוא רואה על נדנדה. הם מתחתנים בחשאי ואז הוא נאלץ לעזוב אותה ולחזור לסאול. בינתיים מגיע לאזור מושל חדש ומושחת ומכיוון שהגיבורה היא בת של גיסנג שזו המקבילה הקוריאנית לגיישה הוא מנסה לקחת אותה כפילגש נגד רצונה. היא נותרת נאמנה לבעלה גם כשהמושל המושחת מאיים להוציא אותה להורג. בסופו של דבר בעלה חוזר לפתע לאחר שעבר בחינות הסמכה ממשלתיות, הוא מציל אותה ומעניש את המושל המושחת.
בגרסה הנוכחית הגיבורה צ'ון היאנג היא בחורה ענייה, אמה היא זמרת ברים המגדלת אותה לבד. עם זאת היא בחורה חכמה ואמיצה. כל זה מתרחש בעיר נאמוואן, המקום בו התרחש הסיפור המקורי. למקום מגיע איש רב דרג במשטרה ולו יש בן פוחז ששונא ללמוד ותמיד מסתבך בקטטות. הבן, מונג ריונג, מאוהב בבחורה שגדולה ממנו ושכמובן מתייחסת אליו כאל ילד צעיר.
בשל נסיבות משונות מונג ריונג וצ'ון היאנג מבלים יחד לילה ונתפסים בבקור על ידי ההורים ומורה מבית הספר. מתפתח סקנדל והם נאלצים להתחתן למרות גילם הצעיר. צ'ון היאנג עוברת לגור עם חמה וחמותה והיא עוזרת למונג ריונג לעבור את הבחינות בהצלחה כדי ללמוד באוניברסיטת סאול היוקרתית, שם לומדת הבחורה שהוא מאוהב בה.
כמובן עכשיו כשמונג ריונג, בלתי מושג, הבחורה השנייה מגלה בו עניין ומנסה להפריד בין בני הזוג. בינתיים צ'ון היאנג פוגשת גבר אחר, מפיק סרטים עשיר עם הרבה כוח, שמתאהב בה עד מעל לראש ועושה הכל כדי שהיא תהיה שלו. זה אחת הדרמות הבודדות בה הגבר, שהוא הצלע השלישית במשולש אהבה נוקט באמצעים לא ישרים כדי להשיג את הגיבורה, במקום לפנות בשקט את הדרך לגיבור. ולמרות שהוא בעצם אחד ה"רעים" בסיפור קשה שלא לרחם עליו ולרצות בטובתו.
בסוף כל פרק יש קטעים קצרים והומוריסטיים בלבוש תקופתי שקושרים את האירועים בפרק לסיפור המקורי. יש גם באחד הפרקים קטע סטירי נפלא שצוחק על סדרות טרנדיות אחרות כשמ'ון היאנג נפגשת עם מונג ריונג לאחר שלא התראו מזה שנים, והיא בודה סיפור המבוסס על כל מיני דרמות על מנת שלא ידע את הסיבה האמתית שבגללה נעלמה, שהיא להגן עליו.
למי שיש קצת הכרות עם הדרמות Full House, Witer Sonata, Sorry I Love You כדאי לצפות בקטע הבא:
בקיצור סדרה מרגשת מצחיקה ונפלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה