יום שלישי, 22 בספטמבר 2009

Candy Candy


Candy Candy היא סדרת אנימה רומנטית מיתולוגית שלדעתי הייתה לה השפעה מכרעת דווקא על הדרמה הקוריאנית. זהו סיפורה של יתומה טובת לב בשם קנדי שנותרת אופטימית ושמחה למרות הקשיים ושיברון הלב שהחיים מזמנים בדרכה. קנדי בקיצור היא מעיין הכלאה בין סינדרלה לפוליאנה. הסדרה עוקבת אחריה מהיותה ילדה קטנה בבית היתומים ועד שהיא הופכת לאחות במלחמת העולם הראשונה.
קנדי נאלצת לותר על אהבת חייה, טרנס, לטובת אישה אחרת הזקוקה לו יותר. והיא לבסוף מוצאת נחמה בזרועותיו של חבר ותיק שתמיד עמד לצידה. יש גם דמות מסתורית של נער שקנדי פגשה בהיותה ילדה בבית היתומים שמאוד מזכיר פיזית את שתי האהבות הגדולות בחייה של קנדי, טרנס ואנתוני. ושזהותו נותרת בגדר מסתורין עד לסוף הסדרה.
למי שמכיר את הדרמה הקוריאנית יש כמה אלמנטים שישר קופצים מהדף. סיפור סינדרלה, למשל, או משולש אהבה קלאסי והנכונות לוותר על האהוב לטובת אישה אחרת. יש בסדרה Dalja Spring קטע הומאז' לקנדי, כשאחד הגברים מנסה ללמוד על רומנטיקה מסדרת המנגה הנ"ל והסיפור של קנדי מרגש אותו עד דמעות. הסדרה במקור היא מ1976 ומי שצפה בה לרוב היו ילדים בשנות ה-80. לאחר מכן היא לא שודרה שוב למיטב ידיעתי בשל סכסוך על זכויות יוצרים וחבל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה