יום שבת, 12 בספטמבר 2009

9회말 2아웃 / 9 End 2 Outs


הונג נאן הי היא רווקה בת 30 שעובדת בבית הוצאה לאור של מנוואה (מנגה קוריאנית), למרות שהיא עובדת קשה כל חייה היא מתקשה להתקדם. היא עדיין לא הגשימה את חלום חייה לכתוב ספרים, והיא נאלצת לחזות בתהליך היצירה של אנשים אחרים כמו טאלנטית צעירה ויהירה שאת המנוואה שלה היא מפרסמת. יש לה חבר שהוא שחקן בייסבול מבטיח שצעיר ממנה בכמה שנים טובות (הוא בן 22). מה שלא מוצא חן בעיני אמה, שרוצה שהיא תמצא בעל ותתחתן. בקיצור היא במשבר גיל ה-30, היא מרגישה שהזמן חולף והיא עדיין לא הגשימה שום דבר בחייה.
בתמונה יש את חבר הילדות החתיך שלה היונג טה, שעובד במשרד פרסום, מרוויח יפה ויש לו דירה משלו. היונג טה הוא גבר נחשק מאוד בעיני נשים רבות, אבל לא בעיני נאן הי שמכירה אותו יותר מדי טוב. כשהיונג טה אמור לעזוב את הדירה שלו לתקופה, נאן הי מנצלת את ההזדמנות לעזוב את בית אמה ולהתחיל פרק חדש בחייה. אלא שהיונג טה חוזר מהר מכדי המצופה, הוא איבד את כספי השכירות של נאן הי ועכשיו שניהם בבעיה.
הם מחליטים לגור יחד ומגלים דברים חדשים זה על זה וגם רגשות רומנטיים, כמובן. באמירה צדדית, אפשר להכליל ולאומר שבחור ובחורה בדרמה קוריאנית, אם הם חיים יחד, ירקמו ביניהם קשרים רומנטיים. זה נכון בסדרות שכבר הזכרתי: Goong, Attic Cat, Shinning Inheritance ועוד.
הסדרה כתובה בצורה שנונה וראליסטית מאוד. אבל הקצב שלה קצת איטי, היא מתחילה לעניין כשהחבר הצעיר של נאן הי יוצא מהתמונה. היא גם מלאה במטפורות בייסבול, אם כי היא באותה מידה גם יכולה הייתה להיקרא Last Chance Saloon. כיוון שהיא מדברת על ליטול הזדמנויות שהחיים מספקים בהפתעה.
שיר הנושא של הסדרה הוא של זמרת צעירה בשם יון הא Byul (별) - Fly Again:
ולקליפ ערוך מהסדרה:
ולעוד שיר חמוד מהפסקול sarang dang gi gi - Mose :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה