יום שלישי, 8 בספטמבר 2009

My Name is Kim Sam-Soon



שמי הוא קים סאם סון היא עוד סידרה מתולוגית. הפעם מ-2005. זו קומדיה רומנטית מאוד מצחיקה ומרגשת שמצדיקה את הבאזז סביבה.

הגיבורה סאם סון, היא רווקה כמעט בת 30 מובטלת וחסרת מזל באהבה. היא גם קצת עבת בשר וממש לא מעודנת, כלומר היא בכלל לא טיפוס הסינדרלה הרגיל. גם השם שלה, אגב, הוא שם מאוד מיושן חסר השראה וקצת מעליב שפרושו "בת מס.3", (סון היא סיומת שנותנים לשם פרטי של בת וסאם זו הספרה 3).
הסדרה מתחילה בערב חג המולד כשהחבר שלה זורק אותה בבית קפה של מלון באופן פומבי ומשפיל. הגיבור שלנו, בחור מהמעד הגבוהה שגם מנהל מסעדה, צפה בארוע המשפיל והם מחליפים כמה מילים.כאן אגב יש קטע נחמד בו הגיבורה מפנטזת נקמה שעורך מחווה קטנה לז'אנר סרטי האימה. בקיצור הם מתחילים ברגל שמאל, אבל בסופו של דבר הם נאלצים לעבוד יחד כשהוא שוכר את שרותיה כשפית.
הגיבור שלנו אגב הוא בחור קצת מיוסר. תאונת דרכים קשה הותירה אותו עם רגל פגועה ואחיינית יתומה שאינה מדברת מאז התאונה. בנוסף חברתו עזבה אותו באופן פתאומי ובלי לתת הסבר לאחר האירוע. אותה חברה שנעלמה לפני כ3 שנים בדיוק חוזרת לקוריאה מלווה ברופא אמריקאי ממוצא קוריאני חתיך וחמוד שמאוהב בה עד מל הראש. אבל היא כמובן רוצה לחזור לחבר לשעבר. והיא מגיעה בדיוק בזמן כי להפריע לסאם סון לפתח את הקשר שלה עם הבוס הצעיר והחתיך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה