יום שישי, 25 בספטמבר 2009

Golden Bride 황금신부


Golden Bride הייתה הסדרה הקוריאנית הראשונה בת 50 פרקים שעקבתי אחריה.
היא בסופו של דבר מנתה 64 פרקים בשל ההצלחה הרבה שהיא זכתה לה.
הגיבורה שלה ג'ין ג'ו Jin Joo היא חצי ויאטנמית חצי קוריאנית, היא מתגוררת עם אמה בהו צ'י מין בויאטנם, ועובדת עבור משרד המספק כלות ויאטנמיות לגברים קוריאנים, מכיוון שיש לה שליטה בשתי השפות (היא למדה את עצמה קוריאנית מסדרות). אמה עומדת לאבד את מאור עיניה וג'ין ג'ו יודעת שמשאת הנפש שלה היא לפגוש שוב את אהבת חייה, אביה הקוריאני של ג'ין ג'ו שחזר לקוריאה ומאז לא שמעו ממנו דבר.
ג'ין ג'ו מחליטה לחפש את אביה בקוריאה ולשם כך היא מוכנה להקריב את עצמה ולהינשא לגבר קוריאני. הגבר הנבחר הוא קים ג'ון וו Jun Woo, גבר נאה, שלמד באוניברסיטת סיאול היוקרתית, אבל מזה שלוש שנים הוא סובל מהתקפי חרדה קשים שלא מאפשרים לו לצאת מהבית. הבעיות התחילו כאהובתו נסעה ללמוד בשיקגו וזרקה אותו בטלפון, הוא נסע אליה בניסיון לדבר על ליבה והיא הזעיקה את המשטרה וגרמה לו לבלות לילה בתא מאסר בארה"ב.
ג'ון וו לא באמת מחפש כלה, אבל אמו משוכנעת שזו הדרך היחידה לשפר את מצבו ובסופו של דבר הוא נכנע לדרישותיה. ג'ין ג'ו וג'ון וו מתחתנים, היא כדי לקבל אשרת שהיה והוא כדי להשקיט את הוריו. הם מתגוררים יחד בחדרו שבבית הוריו וג'ין ג'ו מלווה אותו יום יום במשימות פשוטות שייעזרו לו להתגבר על התקפי החרדה שלו.
במקביל בזמן שג'ון וו סובל ומתייסר, הבחורה שזרקה אותו נהנית מהחיים הטובים. היא נשאת לבחור גבוה ונאה ממשפחה עשירה, שמקבלת אותה בידיים פתוחות. הבעיה היא שהיא מסתירה ממנו את עברה. היא לא ספרה לו על החבר לשעבר (אותו זרקה מתוך אופורטוניזם בגלל המחזר העשיר) או על אימה האלכוהוליסטית, שמתרועעת עם גבר צעיר ממנה ושאבדה את כל כספה.
יש במקביל עוד חוטי עלילה הקושרים בין שתי המשפחות ששתי הכלות נשאו לתוכן. הקרמה המשפחתית משחקת תפקיד מרכזי בסדרה. בנוסף יש את סיפורן של שתי אחיותיו של ג'ון וו, האחת, רווקה מזדקנת, והשנייה דוגמנית קלת דעת. הראשונה מחפשת חתן ובמקום זה מוצאת אהבה עם המחזר של אחותה הצעירה, כשהיא נאלצת להעמיד פנים שהיא אחותה הדוגמנית בפני חבריו. והבת השנייה, מתאהבת בבן הצעיר של המשפחה העשירה שלתוכה התחתנה החברה לשעבר של ג'ון וו. זה פחות מסובך ממה שזה נשמע, כיוון שהדרמה מתרכזת בעצם בשתיים שלוש משפחות ולא יותר. כולם בדר"כ קשורים לכולם בדרמות קוריאניות מהסוג הזה, ומעשי העבר של ההורים ישליכו על גורלם של ילדיהם.
המסר של הסדרה הוא שהכלה הנכונה מביאה למשפחה ברכה. למרות שהיא נטולת נדוניה או השכלה, היא משיגה דברים בנחישות ובעבודה קשה ובסופו של דבר רואה ברכה בעמלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה