יום שלישי, 8 בספטמבר 2009

Coffee Prince


הקופי פרינס היא אחת הסדרות הטובות ביותר שיצא לי לראות. לפחות החצי הראשון שלה. בשלב מסוים בשל הצלחת הסדרה החליטו להאריך אותה נגד שיקול דעתה של הבמאית, ומהשלב שההחלטה עברה (בערך פרק 13) הסדרה התחילה להתדרדר ולאבד כיוון. ואם זאת היא עדיין עושה שמיניות מול סדרות אחרות.
מה גם שחוץ מהסדרה Soulmate יש כאן השימוש הטוב ביותר במוזיקת רקע שאי פעם ניתקלתי בו. הבמאית בחרה מגוון שירי אינדי עדינים שתופסים היטב את מצב הרוח של הדמויות.
הסיפור מתמקד בבחורה ענייה אך חרוצה בשם און צ'אן, התומכת באמה הפזורת הדעת ובאחותה התיכוניסטית. היא ניראת ומתנהגת כמו בחור, למשל, היא מעבירה שעורי טה קוון דו לילדים. היא עובדת גם כשליח במסעדת ז'אז'נג מיונג (מאכל של אטריות ברוטב שחור טעים להפליא שהקוריאנים רואים בו אוכל סיני, למרות שהוא כנראה המצאה מקומית). אחת הסצנות הראשונות בסדרה שממחישה כמה קל לטעות שהיא בן מראה אותה נכנסת עם הזמנת אוכל לבית מרחץ של נשים וכמעט נסקלת שם על ידי נשים שמשוכנעות שהיא גבר. בסצנה הבאה היא מגיעה לדירת גג יפהפה וכשהיא נכנסת פנימה היא מגלה בחור במגבת בלבד יושב ומנגב את רגליו (הסצנה מרמזת על כך שהיא רואה הרבה מעבר למה שאנחנו רואים לבחור). הבחור הנאה והלא לבוש גורם לה לפיק ברכיים והיא יוצאת משם מהר כולה סמוקה מבלי לקחת תשלום עבור השרות.
הבחור הוא כמובן הגיבור שלנו, שכצפוי מאוהב באחרת, בחורה נאה ומוכשרת שיצאה עם בן דודו וחברו הטוב כ10 שנים ואז עזבה אותו לטובת גבר אחר. בתחילת הסדרה היא חוזרת לסיאול ומנסה לחזור לחבר הקודם שלה, מפיק מוזיקלי מוכשר שאוהב אותה עדיין, אבל יותר מדי פגוע מכדי לסלוח לה.
היא בינתיים היא מודיעה גם לגיבור שלנו שהיא חזרה. בערב הם נתקלים בבחור שחוטף לה את התיק. ומי נחלץ לעזרתם אם לא הגיבורה שלנו. שמסכנת את עצמה ואת הטוסטוס שלה כדי להחזיר את התיק. אלא שבגיבור רואה כיצד היא משחררת את הגנב ומסיק מזה שהיא חלק מצמד נוכלים.
בינתיים הסבתא של הגיבור לוחצת עליו לחזור לעסק המשפחתי או להתחתן ושולחת אותו להמון פגישות עיוורות מהגהינום. הוא מוצא פתרון גאוני להתחמק ממלכודת הנישואים מבלי להמרות את פי הסבתא. הוא שוכר את שרותיה של הגיבורה שתעמיד פנים שהיא בן זוגו. והוא כמובן משוכנע שהיא גבר.
בהמשך הסבתא מטילה עליו משימה להציל בית קפה כושל בפרק זמן של כמה חודשים ספורים. אם הוא יעמוד במשימה הוא יוכל לעשות מה שהוא רוצה, כולל לחזור לארה"ב לקריירה המדהימה שלו כמעצב צעצועים. הגיבורה שלנו הופכת לחלק מצוות העובדים בבית הקפה המחודש שמורכב כולו מבחורים יפי מראה.
בהדרגה השניים מתאהבים, אלא שהוא חושב שהיא בן ומתייסר על כך שהוא נמשך אליה.
לקטעים נבחרים מהסדרה אפשר לצפות בקליפים הבאים שערכו מעריצים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה