יום רביעי, 16 בספטמבר 2009

Suzanne Brockmann

לסוזן ברוקמן יש סדרת ספרים מעולה שמתמקדת באנשי הקומנדו הימי של ארה"ב הNavy Seals. הראשון שקראתי בסדרה היה Out of Control. הוא התחיל כשגאון המחשבים של הצי, קן קרמודי, עוזר לבחורה יפה להחליף פנצ'ר והם מבלים את הלילה של חייהם. הבחורה, סוואנה ואן הוף, בעצם מתוודה שהיא באה לחפש אותו כדי לגייס את עזרתו בחילוץ של הדוד שלה ששבוי באינדונזיה. הבעיה היא שקן חשב שמדובר בתחילתו של קשר נפלא, ועכשיו הוא משוכנע שסוואנה תכננה לפתות אותו כדי להשיג את שלה.

בסופו של דבר הם יוצאים יחד לג'ונגל האינדונזי במשימת החילוץ ולומדים לבטוח זה בזה מחדש.


זהו הוא ספר שצוחקים בו בקול רם. הדיאלוגים חריפים, האקשן לא מפסיק לרגע, ושתי הדמויות שובות לב.


עוד ספר שלה שנמצא אצלי בדף ה"שמורים" הוא הספר Heartthrob ספר ישן שלה על עולם הקולנוע. קשר רומנטי נרקם בין מפיקת הסרט לשחקן הראשי כשהיא עושה לו בעצם סוג של בייביסיטר. הגיבור, ג'ריקו בומונט, היא כוכב אקשן ענק עד שהוא החריב לעצמו את הקריירה עם אלכוהול וסמים. עכשיו כשהוא נקי, אף אחד לא מוכן להעסיק אותו כיוון שאף חברת ביטוח לא מוכנה לבטח סרט שהוא משתתף בו. קייט, הגיבורה הראשית, היא התסריטאית והמפיקה של הסרט והיא מוכנה לקחת צ'אנס על ג'ריקו בתפקיד הראשי רק אם הוא לא יהרוס את ה"בייבי" שלה. לשם כך היא משגיחה עליו 24\7 ומקפידה לקחת ממנו דגימת שתן יומית, וג'ריקו נאלץ למחול על כבודו אם הוא רוצה לעבוד. היא כל כך צמודה אליו כל כך ששניהם מתאהבים, אבל לא הכל הולך חלק בחיים או בסרט.


מדובר בשתי דמויות נפלאות שבאות עם הרבה מטען רגשי חורג מהעבר. יש גם שתי דמויות משנה נפלאות, של שחקנית ילדה עם בעיות הורים, ושחקן אפרו אמריקאי צעיר שמגלם עבד ומתקשה להתמודד עם הכעס שהתפקיד מעורר בו.


זהו ספר נפלא שנותן לדעתי הצצה מאוד אמינה לעולם הסרטים, ומספר סיפור מרגש מצחיק ורומנטי תוך התייחסות ללא מעט סוגיות מאוד רציניות.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה