יום שני, 14 בספטמבר 2009

Chase the Moon by Catherine Nicholson



זהו ספר קסום שמעט מכירים. סיפור על אהבה, מוזיקה, חלומות והגשמה עצמית. יש כאן שילוב בין "אבא ארך רגליים" וה"חנות מעבר לפינה". קורי מודנה היא יתומה שחולמת להיות זמרת אופרה, היא פותחת את כל צפונות ליבה לזר שעמו היא מתכתבת. במכתבים היא קולומביין והפטרון המסתורי הוא ארלקינו. הוא נותן לה עצות טובות מסייע לה ומכוון אותה הוא משתף אותה בהמון דברים אבל אינו מגלה את שמו. כל מה שהיא יודעת עליו הוא מספר תיבת הדואר שלו בפריז.





היא מתחילה לעבוד כחדרנית בבית מלון ושם היא פוגשת איש עסקים מסתורי בשם גי דה שרדונה. הפגישה הראשונה שלהם מאוד טעונה ומלאת אי הבנות. היא שבדיוק קבלה מכתב מארלקינו מחפשת פרטיות לקריאת המכתב בחדר במלון ובדיוק כשהיא מחפשת במגרת השולחן עט ונייר נכנס לחדר גי שמתאכסן בחדר ומשוכנע שהיא מנסה לגנוב. מכיוון שהוא מתכוון לדווח עליה לממונה עליה היא מחליטה לנצל את הלילה האחרון במלון. היא לובשת שמלת ערב שירשה מאמה והולכת לאופרה עם כרטיס ששלח לה ארלקינו. שם היא פוגשת שוב את גי והוא מלווה אותה בלילה חזרה למלון. הוא כמובן שוב קופץ למסקנות שהיא מחפשת פטרון עשיר. הוא מציע לה להיות המאהבת שלו, עם בית, מכונית, הקצבה נדיבה ומותרות. היא דוחה את ההצעה, אבל הוא מסרב לקבל לא וממשיך להרעיף עליה מתנות. בסופו של דבר היא מתרצה ועוברת להתגורר בביתו בפריז.

גי וקורי הם בעצם ארלקינו וקולומביין, אלא שהם אינם יודעים זאת. הקשר ביניהם רצוף באי הבנות, אהבה ושיברון לב כתוצאה מכך. הספר מורכב ממטאפורות ששאולות מעולם האופרה, בעיקר פגליאצ'י. והוא לוקח את הקורא לתוך החברה הגבוה של לונדון, פריז וביאריץ'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה