יום שלישי, 15 בספטמבר 2009

Nobody's Baby But Mine by Susan Elizabeth Phillips


הגיבורה שלנו היא פרופ' לפיסיקה בשם ג'יין דרלינגטון. היא בת 34 ומאוד רוצה ילד. אבל מכיוון שעברה עליה ילדות קשה לאור היותה חכמה מידי ושונה מידי משאר הילדים היא מחפשת אבא טיפש לילד שלה. זה כמובן פוסל תרומת זרע כי ידוע שתרומות זרע מגיעות לרוב מסטודנטים לרפואה. יום אחד היא רואה בטלויזיה את שחקן הפוטבול קאל בונר ונדלקת מיד. היא משוכנעת שהוא טיפש כמו בלטה ויהיה האבא האידאלי לילד.


היא מגיעה ליום ההולדת שלו כ"מתנה" לבושה כחשפנית ומפתה אותו. אבל היא לא צופה לאן כל זה יוביל. היא אינה יודעת שלקאל יש I.Q. מאוד גבוה וגם תואר בביולוגיה ושהוא יגיב כל כך לא טוב על החדשות שהוא עומד להפוך לאב. הוא מאלץ אותה להתחתן עימו ומביא אותה לעיירה בה גדל. אבל מצב היחסים ביניהם לא טוב, והם במלחמה מתמדת זה עם זה שמובילה להמון סיטואציות מצחיקות.
זהו לא רומן רומנטי טיפוסי. מדובר בדינאמיקת כלב וחתול בין שתי הדמויות הראשיות ששתיהן מאוד חזקות, וגם סיפור משנה חזק מאוד שבו מככבים ההורים של קאל. לקאל עצמו יש בעיות קונקרטיות להשלים עם הגיל ולקבל החלטה מה הוא יעשה עם עצמו כשכבר לא יוכל לשחק פוטבול. מה גם כשחקן צעיר מתחיל לנשוף בעורפו. והנושא של ילדים ומשפחה מבגר אותו בעל כורחו וגורם לו להתעמת עם פחדיו.
בקיצור אחד הספרים החמודים ביותר שיצא לי לקרוא בז'אנר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה