יום ראשון, 23 באוגוסט 2009

솔약국집 아들들 / The Sons Of Sol Pharmacy House


הדרמה הקוריאנית האהובה עלי ביותר כרגע היא דרמה המשודרת בסוף השבוע ונקראת The Sons Of Sol Pharmacy House. הסיפור מתחיל עם ארבעה בנים לא נשואים כשהבכור בניהם הוא רוקח שגילו נושק לארבעים. מדובר בגבר שקט צייתן ונאמן שאינו יכול לשכוח את אהבתו הראשונה.

הבן השני, רופא בן 37 הוא ילדותי קולני וגס. מצד אחד הוא רודף נשים, שבורח מכל מחויבות או אחראיות. האחות שמסייעת לו בקליניקה מאוהבת בו בחשאי. היא מבלה הרבה עם משפחתו ועוזרת בתחזוקת הבית כאילו הייתה כלתם. אבל הוא ובני משפחתו לוקחים אותה כמובן מאליו ולא ממש שמים לב אליה.

הבן השלישי, בן 35 הוא כתב טלוויזיה אוהב חיות וצמחוני מטעמים אידאולוגיים. הבוס שלו שמאוד אוהב אותו מנסה לשדך אותו לביתו, שחקנית מתחילה בת 25, שמגיעה לדייט עם בטן הריונית כמו הדמות אותה היא מגלמת בסדרה רק כדי לגלות שהוא בכלל לא טרח להופיע לפגישה.

הרביעי, הוא בחור בן 19 שמנסה להיכנס לקולג' לאחר שנכשל כבר בבחינות הכניסה. הוא בחור מאוד רגיש עם תחביב מעט נשי, הוא אוהב לרקום, למורת רוחה של אמו. יש לו נטייה לדבר בנימוס יתר לבני משפחתו, כנראה בשל פער הגילאים הגדול בינו לבין אחיו. במהלך הסדרה הוא נפגש עם חבר טוב שמגדל בכוחות עצמו תינוקת ונמצא בבעיה מכיוון שהוא קיבל צו גיוס ואין אף אחד שיכול לטפל בביתו התינוקת במקומו. הבן הרביעי כמובן נחלץ לעזרתו של החבר ומביא את התינוקת הקטנה הביתה, מה שכמובן גורר אי הבנות משעשעות עם יתר בני המשפחה.

בינתיים אני בפרק 40 מתוך 54 פרקים ולא היה רגע דל אחד בסדרה. אם בדרך כלל בדרמות מהסוג הזה יש דמויות שמעניינות יותר ויש דמויות שצופים בהן ובמעלליהן בfast farawrd כאן לא הייתה אפילו פעם אחד סיבה להריץ קדימה. כול הדמויות מעניינות מקסימות ומורכבות. הסיפורים השונים משתלבים זה בזה יפה, יש המון הומור רגעים קומיים ורגעים קטנים ומרגשים שהופכים אם הסדרה לאחת המתגמלות ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה