יום ראשון, 30 באוגוסט 2009

The Man Who Can't Get Married 결혼 못하는 남자


האיש שלא יכול להתחתן היא רימייק לסדרה יפנית מאוד מצליחה עם אבה הירושי בתפקיד הראשי Kekkon Dekinai Otoko, שבגרסה הקוריאנית נכנס לנעליו ג'י ג'ין הי. הסיפור הוא על ארכיטקט בן 40 מצליח ונאה אבל עם בעיות אישיות. צ'ו ג'ה הי Cho Jae Hee, הגיבור, הוא פרפקציוניסט, כפייתי שלא יודע לתקשר עם הסביבה. מי שעוזרת לו לתחזק את המשרד, לתקשר עם לקוחות, להשיג פרויקטים ולהחליק את יחסיו עם הקבלנים היא יון קי רה Yoon Ki Ra. רווקה בת 40 שכנראה קצת מאוהבת בו ושבעצם הקדישה את חייה לקריירה שלו. במשרד עובד גם פארק יון קיו Park Hyun Kyu, ארכיטקט צעיר וחמוד בן 26 בערך שבונה את המודלים עבור העיצובים של צ'ו ג'ה הי.
יש אבל שתי הפרעות חדשות בעולמו של צ'ו ג'ה הי, האחת היא השכנה בת ה26, ג'ונג יו ג'ין Jung Yoo Jin. שיש לה, אגב, כלב חמוד מאוד בשם סאנג גו. ורופאה בשם ג'אנג מון ג'ונג Jang Moon Jung גם היא רווקה בת 40, על פניו היא המקבילה הנשית לארכיטקט שלנו, אבל בעצם היא ננטשה על ידי ארוס לפני החתונה ועכשיו היא מקדישה את עצמה לעבודה, לעתים תכופות היא עובדת משמרות כמו חגים וסופי שבוע שרופאים אחרים בעלי משפחות לא רוצים לעשות.
מדובר בסדרה קומית מקסימה, משוחקת נפלא שאינה דומה לסדרות הקוריאניות הרגילות עם סיפורי הסינדרלה והאובר מלודרמה שלהן. הסדרה הקוריאנית קצת יותר זוהרת מהמקבילה היפנית ויש בה קצת יותר דגש על המשפחה של הגיבורים והציפייה של הורי הגיבורים לחתן את ילדיהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה