יום שבת, 12 ביוני 2010

His At Night by Sherry Thomas


זהו רומן רומנטי לא כל כך שיגרתי. הגיבורה אליסנדה אדג'רטון נואשת לברוח מבית דודה. אלא שהיא אינה רוצה להפקיר את דודתה האהובה לגורלה. כשלפתע נופלת הזדמנות לחיקה לאחר כמה גברים צעירים ופנויים בביתה, היא זוממת ללכוד אחד מהם בברית הנישואים למרות שלרשותה רק שלושה ימים.

הגיבור לורד ויר, הוא סוכן של הממשלה. הוא מצליח לפעול תחת מסכה מאוד עבה של טיפשות שמבודדת אותו מהאנשים הקרובים אליו ביותר. בהתחלה אליסנדה ולורד ויר נמשכים זה לזה כמו פרפר לאש. אלא שעד מהרה הוא נאלץ לשחק את תפקיד הכסיל החביב. ואליסנדה הנואשת מחליטה לכוון את המלכודת לאחיו הצעיר פרדי. אלא שבסופו של דבר מי שצועד לתוך המלכודת של אליסנדה הוא לורד ויר עצמו.

.יש כאן הדים של הסקרלט פימפרנל
גם אליסנדה וגם לורד ויר עוטים מסכה מאוד עבה בפומבי. היא מחייכת ומעמידה פנים שהכול בסדר בבית, והוא מתחזה לטיפש גם כשזה נוגד את האינטרסים האישיים והרומנטיים. על כתפי שניהם מוטל נטל כבד שאין להם עם מי לחלוק אותו.

זה נדיר לקוא רומן שבו הגיבורה טומנת פח לגיבור. וגם הגיבור הפעם הוא לא איש נחמד במיוחד, ונראה שהוא עוזר לגיבורה כנגד רצונו. אבל זה אחד מספרי הרומן הרומנטי הכי מרתקים שקראתי. וגם אחד הרומנים הבודדים שבו היה קונפליקט חיצוני מוצלח
ולא עוד אי הבנה בתקשורת בין בני הזוג. בקיצור מומלץ בחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה